Stuur ons uw suggestie of klacht

 

Laat ons weten hoe we onze producten of dienstverlening nog beter kunnen maken.

Mercedes-Benz Insurance Services vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze service. Daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze verzekeringsproducten en onze dienstverlening.

 

 

Wat te doen als ik niet tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht?

 

Mercedes-Benz Financial Services Nederland B.V. is de financiële dienstverlener binnen het Mercedes-Benz concern. Door de financiële deskundigheid in combinatie met de kennis van de merken Mercedes-Benz en smart, is Mercedes-Benz Financial Services een solide en betrouwbare partij voor het leasen, financieren en verzekeren van uw auto. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening of dat u vindt dat de ingediende klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost. In dit geval kunt u het klachtenloket van het financiële klachteninstituut voor consumenten Kifid inschakelen en hen, deze klacht voorleggen. Geef ons in ieder geval vier weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen, voordat u naar Kifid gaat. Het is mogelijk om deze per brief naar onderstaand adres of digitaal via hun website te versturen.

Ga naar het klachtenformulier op de site van KiFiD Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Ga naar het klachtenformulier op de site van KiFiD


Klanten van Mercedes-Benz Insurance waarderen de dienstverlening met rapportcijfer 8,0 (klanttevredenheidsonderzoek 2013 door Newcom research)
klanttevredenheidsonderzoek 2013 door Newcom research